غلامحسین مظلومی: با خداحافظی مجیدی اشکم سرازیر شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلالی ها بیانو آدرس esteghlalyhabian.loxblog.comلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






این وبلاگ به نظر شما چه جوره؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 24
بازدید کل : 23957
تعداد مطالب : 118
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1





Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل

غلامحسین مظلومی درباره خداحافظی مجیدی از فوتبال گفت: دیروز وقتی مجیدی از فوتبال خداحافظی کرد شوکه شده بودم. اشک از چشمانم همین‌طور می‌ریخت و وقتی دیدم بزرگمردی مثل او پیراهن استقلال را می‌بوسد و در چهارگوشه میدان می‌گذارد، بغضم ترکید و افسوس خوردم. به هرحال هر بازیکنی یک روز از فوتبال می‌رود اما خداحافظی مجیدی بسیار تلخ بود. ای کاش یک گل می‌زد تا کمی از تلخی خداحافظی‌اش کم کند. مردم او را دوست دارند. دوست داشتم حداقل تا آخر فصل در این تیم می‌ماند و بعد از استقلال می‌رفت.او در ادامه تصریح کرد: باشگاه استقلال هم باید یک بازی مناسب برای خداحافظی او در نظر می‌گرفت. مثل تمام تیم‌های غرب آسیایی که وقتی بازیکن‌شان از فوتبال خداحافظی می‌کند یک تیم بزرگ جهان را برای او به کشورشان می‌آورند. مجیدی نباید این گونه مظلومانه می‌رفت. او در دل همه جا دارد. او بازیکن باشخصیت و دوست داشتنی‌ای بود و زمانی که در استقلال سرپرست بودم، افتخار می‌کردم که او بازیکن تیم من است. او تا همیشه یک اسطوره در استقلال باقی می‌ماند.پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که آیا آبی‌ها از نبود مجیدی متضرر می‌شوند یا خیر، اظهار کرد: استقلال دیروز چند بازیکن کلیدی‌اش را در اختیار نداشت و البته نبود مجیدی استقلال را دچار خلاهایی می‌کند که به این راحتی پر نمی‌ود. مجیدی هربار که به میدان می‌آمد بوی گل می‌داد و همیشه دل هواداران را شاد می‌کرد. امیدوار او در جمع مربیان حاضر شود و روزی سرمربی استقلال شود. با نبود او استقلال دچار مشکل می‌شود اما امیدوارم با درایت قلعه‌نویی خلا او پر شود و استقلال به روند صعودیش ادامه دهد.مظلومی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره روند سلامتیش افزود: الحمدلله شرایطم خیلی بهتر شده و پزشکان همه تلاششان را می‌کنند تا بهبودیم را به دست آورم. از همه عزیزانی که مرا دعا می‌کنند، هم متشکرم.




:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ali malekzadeh
ت : جمعه 10 آبان 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');